Καλώς ήρθατε στο κακό ξύλο!!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπαίνετε με δική
σας ευθηνή και για οποιαδήποτε αλλοίωση συμπεριφοράς εμείς δεν εχουμε καμία ευθύνη..

:P
Ζητούμε ένα μεγάλο συγγνώμη διότι σε ορισμένα από τα βίντεο μας υπάρχουν διάφορες κακές λεξούλες…. Και επειδή εμείς δεν βρήκαμε μπιπ να βάλουμε.. σας παρακαλούμε κάθε φορά που ακούτε μια κακή λεξούλα να βάζετε εσείς ένα… μπιιιιιιπ (!)

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Μπες στην ουρά...

Κάποιος, μία ημέρα πηγαίνοντας στη δουλειά του βλέπει ένα πλήθος ανθρώπων να περπατάει... Κοιτάζοντας στη "κεφαλή" της πορείας, βλέπει ένα φέρετρο, από πίσω έναν κύριο με ένα σκυλάκι και ακολουθεί το πλήθος....

Πλησιάζει τον κύριο  με το σκυλάκι και τον ρωτάει:

- Συγνώμη κύριε...
- Παρακαλώ;
- Tι γίνεται εδώ φίλε μου, και ολος αυτος ο κόσμος;
-  Άσε, πέθανε η πεθερά μου...
-  Σώπα ρε κακόμοιρε... Και, αν επιτρέπεται, πώς;
-  Την δάγκωσε το σκυλάκι μου...
-  Τι μου λες;
-  Ναι..
-  Μπορείς να μου το δανείσεις λίγο για απόψε;
-  Μπες στην ουρά!...

:P

Δεν υπάρχουν σχόλια: