Καλώς ήρθατε στο κακό ξύλο!!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπαίνετε με δική
σας ευθηνή και για οποιαδήποτε αλλοίωση συμπεριφοράς εμείς δεν εχουμε καμία ευθύνη..

:P
Ζητούμε ένα μεγάλο συγγνώμη διότι σε ορισμένα από τα βίντεο μας υπάρχουν διάφορες κακές λεξούλες…. Και επειδή εμείς δεν βρήκαμε μπιπ να βάλουμε.. σας παρακαλούμε κάθε φορά που ακούτε μια κακή λεξούλα να βάζετε εσείς ένα… μπιιιιιιπ (!)

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2007

Κανονικά αυτό το ανέκδοτο είναι λιγάκι πρόστυχο και δεν θα έπρεπε να το βάλω....αλλά το φινάλε του είναι τόσο αστείο που δεν μπόρεσα να αντισταθώ!!

Πάει μια ξανθιά σε μια εταιρεία μηνυμάτων και λέει στον υπεύθυνο:
- Γεια σας, θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα στη μητέρα μου που μένει στον Έβρο.
- Βεβαίως, θα σας κοστίσει 15.000 δρχ.
- Ξέρετε, δεν έχω χρήματα, αλλά θα έκανα τα πάντα για να στείλω αυτό το μήνυμα.
- Χμμμ, πολύ καλά, περάστε μέσα από τον πάγκο, της λέει ο υπεύθυνος και η ξανθιά περνάει.
- Γονατίστε, της λέει και αυτή γονατίζει.
- Κατεβάστε το φερμουάρ μου, και αυτή το κατεβάζει.
- Βγάλτε τη μου έξω.
Η μπίμπο ακολουθεί πιστά τις εντολές που της δίνονται.
- Τώρα αρχίστε.
Και τότε η μπίμπο, έχοντας το όργανο του υπευθύνου στα χέρια της...
- Έλα, μαμά, με ακούς; Εγώ είμαι...



(Συγγνώμη παντός δεν θα ξανά επαναληφθεί...άμεσα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: